reklama

Štrajk autodopravcov - pohľad jednoduchého človeka - prečo?

Vôbec nespochybňujem oprávnený hnev a požiadavky autodopravcov. Mám však problém s formou protestu ako aj s reakciou politikov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Prečo má za problém, za ktorý je zodpovedný štát platiť bežný občan? Prečo nejdú autodopravcovia blokovať cestu na Ministerstvo, alebo do firmy, ktorá vyberá mýto? Tiež by som sa spýtal, či aj ja ako podnikateľ keď nebudem spokojný napríklad s výškou dane z príjmu, môžem svojim autom zablokovať napríklad električkovú trať pred Obchodnou ulicou v Bratislave. Či sa mi potom ozve Minister financii a povie mi, "jasné, blokuješ dopravu, nie si spokojný, znížime Ti to o napr.5%, sorry viac nemôžeme" . A ja sa rozhodnem či odídem a prestanem blokovať tisíce poctivo pracujúcich ľudí, alebo tam ostanem a budem žiadať viac. Cítim, že by to tak nebolo. Podľa mňa by prišli policajti, vyzvali by ma aby som dobroveľne ustúpil od protiprávneho konania a ak by som výzvu neposúchol, predviedli by ma na policajnú stanicu. Auto by mi nechali odtiahnuť nakoľko by som tvoril prekážku na ceste.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sedím tu už 10 minút a neviem čo k tomu ešte dodať. Iba som sa zamyslel.....nič iné k tomu nemám.

Juraj Hodul

Juraj Hodul

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Podnikám. Už 5 rokov máme v BA so spoločníkom strelnicu Hunter Club. Predtým som pracoval celý život v retaily - Delvita, Billa....ako vedúci nákupu čerstvých potravín o ktorých viem asi všetko....:-). Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu